News powiązane z Downtown Store Volvo

2018-05-21 | 05:00
Car industry
A new concept by Volvo in central Warsaw. This is a first car dealership in the world with a coffee house and a cultural centre. News powiązane z Downtown Store Volvo

A new concept by Volvo in central Warsaw. This is a first car dealership in the world with a coffee house and a cultural centre.

World’s first Downtown Store by Volvo has just been opened in the very centre of Warsaw. It is a new concept of a car dealership with a coffee house and a cultural centre, where you can arrange a test drive or buy a car on the spot, while also enjoying a good coffee and music concerts. This way the brand wants to reach busy, hard-working residents of Warsaw who often don’t have the time to visit a dealership located on the outskirts.
more
2018-04-17 | 06:11
Motoryzacja
Bartłomiej Topa i Robert Sowa na premierze nowego lokalu Volvo. Będzie on łączył salon samochodowy z kawiarnią i centrum kulturalnym

Bartłomiej Topa i Robert Sowa na premierze nowego lokalu Volvo. Będzie on łączył salon samochodowy z kawiarnią i centrum kulturalnym

Marka Volvo otworzyła pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym. Zdaniem Bartłomieja Topy jest to miejsce, w którym można przyzwyczaić się do myśli o zakupie auta, a jednocześnie delektować się dobrą kawą i muzyką. Robert Sowa docenia natomiast fakt, że dzięki nowemu konceptowi nie trzeba jechać do położonego poza miastem salonu, aby obejrzeć wymarzony samochód.
more
2018-04-16 | 09:00
Motoryzacja
Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy. To pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym

Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy. To pierwszy na świecie salon samochodowy połączony z kawiarnią i centrum kulturalnym

Pierwszy na świecie Downtown Store marki Volvo został właśnie otwarty w ścisłym centrum Warszawy. To nowy koncept salonu samochodowego, połączonego z kawiarnią i centrum kulturalnym, gdzie – obok dobrej kawy i koncertów muzycznych – można też skorzystać z jazdy próbnej i od ręki kupić samochód. Grupą docelową marki są zabiegani, pracujący mieszkańcy Warszawy, którzy często nie mają czasu odwiedzić salonu położonego na obrzeżach miasta.
more

Trade

Polish consumers are more satisfied than Americans, with the customer satisfaction level being close to 80 percent

For six years the customer satisfaction index in Poland has grown by over 17 percentage points to nearly 78 percent, and it currently exceeds the customer satisfaction levels recorded in the USA and the United Kingdom. Service quality and its growing significance among businesses have had a tremendous impact on customer satisfaction. For the eleventh time the Customer Service Quality Star titles have been awarded to entrepreneurs recording the best results in this field.