News powiązane z Cochlear OSIA OSI100

2018-04-26 | 05:00
Technologies
New treatment method for patients with hearing problems. Polish doctors have been the first in the region to implant innovative hearing aids News powiązane z Cochlear OSIA OSI100

New treatment method for patients with hearing problems. Polish doctors have been the first in the region to implant innovative hearing aids

Polish doctors have been the first in Central and Eastern Europe, and the fourth worldwide, to successfully implant next-generation hearing aids. The aids work on the basis of bone conduction to provide patients with natural and clear hearing experience. This gives hope to patients with hearing disorders in whom other treatments have failed, ENT doctors say.
more
2018-04-16 | 06:15
Problemy społeczne
Nowa metoda leczenia dla osób z problemami słuchu. W Polsce przeprowadzono pierwszą w regionie operację wszczepienia nowoczesnych implantów

Nowa metoda leczenia dla osób z problemami słuchu. W Polsce przeprowadzono pierwszą w regionie operację wszczepienia nowoczesnych implantów

W Polsce sukcesem zakończyła się pierwsza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a czwarta w ogóle na świecie operacja wszczepienia implantu słuchowego najnowszej generacji. Implant działa na zasadzie przewodnictwa kostnego, a pacjent odbiera naturalny, czysty dźwięk. To nadzieja dla pacjentów z wadami słuchu, u których inne terapie nie przynosiły efektów – podkreślają laryngolodzy. Z nowego urządzenia będzie mogło skorzystać kilkanaście procent chorych – przede wszystkim z wrodzonymi i nabytymi uszkodzeniami słuchu czy po nieudanych próbach ratowania słuchu klasycznymi aparatami słuchowymi.
more

Trade

Polish consumers are more satisfied than Americans, with the customer satisfaction level being close to 80 percent

For six years the customer satisfaction index in Poland has grown by over 17 percentage points to nearly 78 percent, and it currently exceeds the customer satisfaction levels recorded in the USA and the United Kingdom. Service quality and its growing significance among businesses have had a tremendous impact on customer satisfaction. For the eleventh time the Customer Service Quality Star titles have been awarded to entrepreneurs recording the best results in this field.